»Jubilejna Operna noč prinaša veliko hitov, ki so bili izvedeni že v preteklih Opernih nočeh. Predstavljamo svoje najbolj prepoznavne soliste kot tudi repertoar v naslednji sezoni, letos pa imamo tudi posebnega gosta, to je svetovno znani baritonist Željko Lučić.«
»Se mi zdi, da ljudje to tudi pričakujejo. Vsako leto poskušamo vendarle biti malo drugačni, kar je po desetih verzijah kar težko. Smo se kar namučili pri sestavljanju letošnjega programa, a mislim, da nam je res uspelo narediti tako, da se vsak solist predstavi v najlepši luči in da lahko publika uživa pri prav vsaki točki.«
»Ko sem pred desetimi leti prvič stopil na oder v parku, ko je bilo še veliko neznanega, kaj nas tisti večer čaka, in videl to nepregledno množico ljudi, ki je prišla poslušat operne skladbe, sem bil izjemno presenečen in navdušen, da se res toliko ljudi lahko zbere za klasično glasbo.«
»S tem, ko drug drugemu podarjamo, ne pa da hočemo eden od drugega nekaj vzeti, gradimo to pripadnost, ki jo čutimo v Mariboru tako med glasbeniki kot med publiko. Tudi v prihodnje se bomo trudili, da ne bomo razočarali.«
»Svetovna dramatika in literatura sta polni kraljev in kraljic. Resničnih in izmišljenih. Najprej jih spremljamo v vzponu: zmagoslavne in samozavestne, kako obdani z bliščem moči jezdijo do vrhunca. In nato sledi - napaka, razpoka in usodni padec z Olimpa v umazano blatno mlako človeštva.«
»V Operi SNG Maribor novo sezono zaznamujeta slogovna raznolikost in umetniška odličnost - dve temeljni vrednoti, ki vedno znova navdihujeta naš ustvarjalni utrip in umetniški zanos - in prinašata edinstven preplet klasičnega opernega gledališča in sodobnih izrazov.«
»SNG Maribor je s svojimi umetniškimi ansambli - z Dramo, z Opero in z Baletom - prostor, kjer se bogata gledališka tradicija nenehno oplaja z drznimi idejami, z umetniškim raziskovanjem ter z odpiranjem novim generacijam ustvarjalk, ustvarjalcev in občinstva.«
»Presegli so vse zastavljene cilje, dvignili umetniške standarde, predstave so bile razprodane, številni gledalci so prihajali tudi iz tujine, veliko smo imeli tudi gostovanj. Gledališče res živi.«
»Balet Faust, katerega zgodba je 'skozi zgodovino umetniških uprizarjanj postala gledališki mit par excellence, opozorilo in obenem navdih k premisleku o tem, kdo pravzaprav smo in kakšne posledice lahko imajo naše želje – ne le na naše lastno življenje, ampak tudi na življenjske usode vseh, ki jih srečujemo na svoji poti.'«
»Ključno za ustvarjalni proces baleta je bilo predvsem spoznanje, da Faustov sindrom najbrž še nikoli doslej ni bil tako prisoten kot prav v naši sodobni družbi, ki se je pripravljena odpovedati lastni identiteti oziroma lastni duši v zameno za večno mladost, navidezno lepoto ali za katero koli drugo človeško nečimrnost.«
»Svojevrstno interpretacijo in edinstveno vizijo tega dela prinaša Edward Clug v svoji plesni manifestaciji, ki ne spaja le glasbenega misticizma Milka Lazarja z nenavadno atletsko energijo in z lastno poetiko giba, ampak s kombinacijo vseh treh elementov zgradi spektakel, ki zna tudi z ironijo in s parodijo razkriti preštevilne disonance in paradokse človeškega bivanja.«
»Naše gledališče je prostor, ki resnično pripada nam vsem in v katerem se srečujejo različne generacije občinstev in sobivajo različni pogledi.«
»Ponosen sem, da nam je z umetniškimi direktorji Drame, Opere in Baleta uspelo pripraviti program, ki je aktualen, provokativen, zanimiv, estetsko dovršen, kritičen in obenem občutljiv ter razumevajoč do številnih družbenih problematik.«